سوالات متداول

سوال تان را مطرح نمایید

آیا شما سوالی دارید؟

اگر پاسخ سوال خود را را پیدا نکردید، می‌توانید از طریق فرم تماس سریع، سوالتان را مطرح نمایید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

سوالاتی که بیشتر پرسیده شده

شرایط خرید اقساطی شامل چه سازمان‌هایی می‌شود؟

درحال حاضر کلیه مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی ، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق عشایری با ثبت نام در باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی به آدرس club.tamin.ir می‌توانند اعتبار خود را تعیین و تایید کرده و از طریق فروشگاه اینترنتی بارش مارکت خرید نمایند.

شهرداری قم و کاشان و سازمان های دیگر طرف قرارداد هلدینگ باران یا قرارگاه جهادی شهید هادی نیز می‌توانند به‌راحتی از فروشگاه، خرید اقساطی داشته باشند. در صورتیکه سازمان شما طرف قرارداد شرکت نیست میتوانید ما را به مدیران خود معرفی بفرمایید یا اینکه مراتب همکاری با سازمان خود را فراهم کنید و شخصا از امتیازات ویژه‌ای جهت این معرفی بهره‌مند شوید.

آیا امکان خرید اقساطی برای افرادی که عضو سازمان نیستند و یا سازمان آن‌ها با شرکت شبکه باران و قرارگاه شهید هادی طرف قرار نیست، وجود دارد؟

بلی. افراد غیر سازمانی نیز میتوانند وارد بخش فروش غیر سازمانی شده و کالای خود را انتخاب کنند و از همان بخش به قسمت اعتبار دهی انفرادی، هدایت شوند.

معمولا تحویل کالای خریداری شده چند روزه است؟

بعد از تکمیل مراحل و ثبت موفق خرید، ارسال سفارش شما بسته به نوع محصول، معمولا بین 3 تا 7 روزکاری زمان خواهد برد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

سقف خرید من چه مقداری است؟

سقف خرید را سازمان مشخص می‌کند و شما از طریق سازمان خود می‌توانید از میزان اعتبار خود مطلع شوید. ضمن اینکه کارکنان محترم سازمان‌هایی که مستقیما با هلدینگ باران یا قرارگاه شهید هادی طرف قرارداد دارند، می‌توانند اطلاعات کاربری خود را از طریق اپلیکیشن اختصاصی باران دریافت و بررسی و مدیریت نمایند.

آیا می توانم کالایی که مبلغ آن بیشتر از اعتبار من است را خریداری کنم؟

باید بخشی از مبلغ کالا که بیشتر از اعتبار شماست را بعنوان پیش پرداخت بصورت نقدی پرداخت نمایید و یا اینکه اعتبار جدیدی از سازمان خود و یا قسمت خرید غیرسازمانی دریافت بفرمایید.

آیا می توانم بیشتر از اعتبارم خرید کنم؟

در صورتیکه عضو سازمان متصل به این فروشگاه هستید به دو طریق می توانید خرید بیشتری انجام دهید : اول اینکه می توانید بخشی از مبلغ کالا را بصورت پیش پرداخت نقدی پرداخت کنید و راه دیگر اینکه میتوانید از بخش خرید مشتریان غیرسازمانی اعتبار جدید دریافت نموده و خدمات و کالاهای مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

چگونه می‌توانم سفارشم را پیگیری و یا لغو کنم؟

شما می‌توانید با هماهنگی با واحد پشتیبانی قبل از ثبت نهایی سفارش نسبت به حذف و یا تغییر آن اقدام نمایید. شماره‌های 09337343000 و 09338343000 از ساعت 8 صبح تا 9 شب پاسخگوی سوالات و راهنمایی شماست.

درباره شبکه باران بیشتر بدانید

از ما بپرسید

فرم تماس سریع

      خانهخدماتفروشگاه آنلاینتماس